Nelly.com

Nelly
Nelly er en enorm international webbutik, som også henvender sig til det danske marked.

Nelly er kendte for deres brede sortiment, kæmpe udvalg af mærkevare og fokus på service. De retter sig mod mænd og damer i alderen 18 til 35 år, og har over 400 varemærker i shoppen.

Du får 14 dages returret – Men hvad syntes du om Nelly? Har du købet noget fra shoppen, så skriv meget gerne dine egen anmeldelse af butikken.

Besøg Nelly her.

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 6.7/10 (3 votes cast)
Nelly.com, 6.7 out of 10 based on 3 ratings
6 Responses to Nelly.com
  1. larsen

    jeg vil sgu godt klage over nelly.
    min datter har betalt og bestilt varer for flere hundrede kroner, men har vi har ikke set noget endnu.der er gået etpar uger.
    når man så går ind på deres hjemmesiden, er der ingensteder noget telefon nummer eller nogen mail adresse man kan skrive til. hvad f. sker der.

  2. admin

    Larsen – Du skal skrive til dem via deres kundeservice. http://nelly.com/dk/kundeservice/

    Der svarer de faktisk rigtig hurtigt.

    Håber i finder varene.

  3. Kareno

    Har ikke haft problemer med mine 2 køb!!!

  4. celeste kirkegaard

    jeg kan ikke forstå at jeg endnu ikke har modtaget de varer jeg bestilte for 3 uger siden.mvh.celeste kirkegaard.

  5. admin

    Celeste – Har du prøvet at kontakte dem? Har de trukket penge fra din konto?

  6. Teis

    Jeg vil også klage over Nelly.com her. Det jeg har oplevet er service i en klasse helt for sig selv og det er ikke positivt ment.

    Jeg skulle havde købt varer for omkring tusinde kroner, varerne kom aldrig frem men det fremgik af Bring (Nelly.com´s leverandør) at de havde forsøgt det afleveret og at de havde lagt en seddel. Dette var dog ikke tilfældet – der var ingen seddel og jeg havde været hjemme hele dagen. Det samme oplevede to af mine veninder faktisk også, da Bring skrev de havde prøvet at afleverer varer uden reelt at have gjordt det.

    Da jeg skulle bruge tøjet til en konfirmation kunne jeg ikke vente på at de skulle genaflevere det. Derfor købte jeg noget andet tøj på strøget og kontaktede Nelly for at afbestille. Resultat var at jeg skulle bruge deres kontaktformular (hvilket gør at du ingen beviser har for dine klager mv.) og at de først ville give mig pengene efter at de havde modtaget varer retur fra Bring.

    Dette syntes jeg var lidt underligt, eftersom jeg ikke har modtaget nogen varer og hvis det forsvinder hos Bring eller der sker andet, stadig ikke er mit ansvar. De har reelt ikke krav på, at beholde mine penge men gør det alligevel.

    Efter 15 dage loggede jeg ind for at se min klage, som til min overraskelse var blevet lukket i mellemtiden, uden at jeg har fået udbetalt mine penge. Dette finder jeg dybt forkasteligt, at de kan finde på at gøre overfor folk uden at have taget nogen handlinger.

    Eftersom jeg stadig ikke havde modtaget mine penge og der var gået 16 (26 dage fra bestilling) dage siden jeg havde skrevet til Nelly.com første gang prøvede jeg igen . Så jeg skrev glædeligt enddu en gang ind til Nelly.com for at høre hvor mine penge var blevet af. Svaret var præcis det samme som sidste, denne gang skriver de at Bring har prøvet at aflevere igår men forgæves, hvorfor jeg skal vente 14 dage på at få mine penge.

    Jeg blev helt målløs, eftersom jeg havde frabedt mig varerne og de nu enddu engang kræver at jeg skal vente på deres egen leverandør retunere varen. Enddu sjovere blev det, da de afkrævede returgebyr, selvom jeg aldrig havde modtagett nogen varer.

    Det eneste jeg kan konkludere ud fra min handle med Nelly.com er, at de bruger deres selvvalgte leverandør Bring til at frasige sig skylden for alt. På denne måde tror de, at deres kundeservice er i top.

    Mit råd til folk der vil handle på nelly.com er, at de ikke skal regne med at få deres penge tilbage før en måned eller to hvis noget går galt. Men husk at du så tilgengæld også skal betale returafgidt selvom du ikke har modtaget varen. Der var man nok heldig – - – NOT!

    Det er sikker ikke alle forsendelser der sker på denne måde, men hvis det går galt skal du ikke regne med hjælp fra Nelly.com´s side. De kunne ikke være mere ligeglade med deres kunder.

Skriv et svar

Your email address will not be published. Please enter your name, email and a comment.

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>